Retourneren – Glowr.nl
GRATIS verzending vanaf €20,- | Voor 17.00 besteld is binnen 1-2 werkdagen in huis

Retourneren

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat de geplaatste bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet. Mocht dit het geval zijn staat het u vrij deze binnen 14 dagen aan ons te retourneren. U dient zelf zorg te dragen voor het in goede staat retourneren van de artikelen naar GLOWR. De retourkosten komen voor rekening van de klant tenzij anders is afgesproken.

Hoe stuur ik mijn product retour?

Mocht je een bestelling willen retourneren dien je deze eerst aan te melden in het onderstaande contactformulier. 

Als wij de retourmelding hebben ontvangen sturen wij je een retourformulier. Deze dien je uit te printen en toe te voegen aan je retourzending. 

Stuur het pakket op naar het adres op het retourformulier. Zorg ervoor dat het pakketje is voorzien van een Track en Trace.

Voorwaarden

Het retour sturen van onze producten kan uitsluitend op de volgende voorwaarden voor zover dit mogelijk is:

  • Het product dient in dezelfde staat geretourneerd te worden als dat het product is ontvangen.
  • Er mogen geen sporen van gebruik te zien zijn
  • Het product moet opnieuw verhandelbaar kunnen zijn
  • Artikelen zijn voorzien van originele labels en etiketten 

Wanneer geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, bestaat er een kans dat er waardevermindering wordt doorberekend bij de restitutie. Is de volledige bestelling retour ontvangen door GLOWR, wordt het volledige aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan u gecrediteerd. 

Stuurt u een deel van uw bestelling retour, wordt alleen het aankoopbedrag van de door GLOWR ontvangen artikelen binnen 7 dagen aan u gecrediteerd.

Zelf teveel of foutief besteld

Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld zelf te veel of een foutief product besteld heeft, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten hiervan verschillen per transporteur en kunt u raadplegen op de desbetreffende websites.

Beschadigd artikel

Mocht u een beschadigd artikel hebben ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice door middel van ons contactformulier op onze website. U kunt ons ook per mail bereiken op helpdesk@glowr.nl

Te weinig ontvangen: Mochten wij tijdens het verwerken van uw bestelling een fout hebben gemaakt in aantallen of producten dient u ook eerst contact op te nemen met onze klantenservice doormiddel van ons contactformulier op GLOWR. U kunt ons ook per mail bereiken op helpdesk@glowr.nl

Let op: dat dit ten alle tijden door GLOWR gecontroleerd kan worden. Mocht u ten onrechte aangeven dat u te weinig heeft ontvangen kan dit worden gezien als fraude.

    Veilig achteraf betalen met klarna
    Gratis verzending vanaf 20,-
    24/7 klantenservice
    Niet goed geld terug