Garantie en klachten
Op de flessenlampjes van GLOWR heeft u altijd 14 dagen bedenktijd. Hierbuiten bieden wij nog 30 dagen garantie op de geleverde lampjes. Als u er binnen 30 dagen achter komt dat er een lampje niet werkt, neem dan contact met ons op via helpdesk@glowr.nl. Als het defect aan een aantal voorwaarden voldoet, zorgen wij dat het probleem kosteloos voor u opgelost wordt.
Voorwaarden:
- De klant moet kunnen aantonen dat de plakrand ongebruikt is, het etiketje moet er dus nog op zitten. Dit moet aangetoond worden door middel van een foto.
- Het lipje is verwijderd. Dit moet aangetoond worden door middel van een foto
- Na bevestigen bovenstaande moet de klant aantonen door middel van een filmpje dat het lampje niet werkt.
- Klacht moet binnen 30 dagen na ontvangst gemeld zijn.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar helpdesk@glowr.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.